همه چیز درباره آوسبیلدونگ طراح فضای سبزو باغبانیLandschaftsgärtnerin

همه چیز درباره آوسبیلدونگ طراح فضای سبزو باغبانیLandschaftsgärtnerin

همه چیز درباره آوسبیلدونگ طراح فضای سبزو باغبانیLandschaftsgärtnerin

آوسبیلدونگ باغبانی آلمان شرایط و مزایا

آیا شما علاقه مند به کشاورزی، باغبانی و فضای سبز هستید؟ 
 آیا از کار در هوای تازه لذت می برید ؟  

اگر پاسخ شما مثبت است، حتما در این مقاله همراه ما باشید تا  شما را با آوسبیلدونگ باغبانی آشنا کنیم و  راه های مهاجرت از طریق آن را به شما بگوییم.پیش از خواندن ادامه متن، اگر به هر دلیلی وقت مطالعه این مقاله را ندارید، می‌توانید فرم ارزیابی مهاجرت  را پر  کنید تا با یک مشاوره دقیق، راهنمایی‌تان کنیم. 


 

نگاه کلی به آوسبیلدونگ باغبانی و کشاورزی :

ایا می دانید چه چیزی هر روز در طول آموزش به عنوان طراح فضای سبز در انتظار شماست،  فرقی ندارد  کارآموز دوره باغبانی، محوطه سازی یا ساخت زمین ورزشی باشید، به عنوان یک کارآموز در مکان های بسیار متنوعی مستقر خواهید شد. از روز اول، شما می توانید به راحتی در کارآموزی برای باغبانی و محوطه سازی شرکت کنید و  نحوه کاشت بستر، مراقبت از درختان یا ایجاد حوضچه ها، آبراهه ها را خواهید آموخت. به عنوان یک طراح فضای سبز ، تخصص شما بسیار مورد تقاضا هست، زیرا در آموزش های متنوع خود یاد خواهید گرفت که چگونه دیوارها و پله ها بسازید، مسیرها و میدان ها را هموار کنید و نرده ها را برپا کنید.

مزایای آوسبیلدونگ باغبانی و کشاورزی :

  • کار شما تقریباً منحصراً در فضای باز انجام می شود - در تابستان و زمستان. 

همچنین  شما باید مهارت های دستی داشته باشید و بتوانید به شیوه ای کار را انجام دهید که مشتری بپسندد، فراموش نکنید که بالاخره باغ، پارک و زمین های ورزشی را برای خود نمی سازید.

  • از شروع دوره تا پایان دوره حقوق متناسب با سال آموزشی تان دریافت می کنید.


دوره آموزشی آوسبیلدونگ  باغبانی و کشاورزی :

آوسبیلدونگ باغبانی در دو مرحله بدون توجه به تخصص و سه سال طول می‌کشد تا شما مدرک آوسبیلدونگ را دریافت کنید .آموزش دو مرحله ای بدان معنی است که شما نه تنها زمان زیادی را  به صورت عملی در فضای باز می گذرانید، بلکه در مدرسه بصورت تئوری نیز حضور دارید. موضوعاتی مانند ایمنی شغلی و حفاظت از محیط زیست، زیست شناسی و گیاه شناسی را می آموزید. همچنین دوره‌های بین شرکتی وجود دارد که  شما به عنوان باغبان‌ به عنوان مثال، نحوه استفاده از اره برقی، نحوه کار با بیل مکانیکی یا نحوه پردازش سنگ طبیعی را یاد می‌گیرند.اما بهترین چیز در تحصیل در این زمینه این است که برای محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی نیز فعالیت مفید انجام می دهید. زیرا مناطق سبز هوا را تمیز می کنید، زمین های بازی و کمپ ها را زیبا می کنید و زیستگاه گیاهان و حیوانات را می سازید. همچنین شما باغ‌های رویایی، پارک‌ها، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی و بام‌ها و نماهای سبز را تولید و نگهداری می‌کنید.

از جمله موارد دیگر، که در طول آموزش خود یاد می گیرید:

  • نحوه راه اندازی سایت های ساختمانی.
  • خواندن نقشه ها  و انتقال و اجرا  آنها به محل ساخت و ساز .
  • حفاظت گیاهان موجود.
  • قطع درختان و کندن ریشه ها و مرتب کردن آنها. 
  • تهیه مواد (خاک، ماسه، سنگ، گیاهان، ...) و ماشین آلات.

  قبل از پایان سال دوم یک امتحان میانی برگزار می‌شود  و در نهایت پایان دوره شما باید امتحان پایانی دهید و نمره قبولی کسب کنید که بعد از آن می‌توانید مدرک آوسبیلدونگ کشاورزی را دریافت کنید و با آن اجازه کار در هر کجای آلمان می‌توانید داشته باشید و قطعا بعد از چند سال کارکردن، اقامت کاری خود را به اقامت دائم در آلمان تبدیل کنید. 


درآمد آوسبیلدونگ طراحی فضای سبز :

یکی از مزایای این دوره، دریافت حقوق از اول دوره آموزش و کار آموزی می باشد.  در سال اول آموزش اصول علوم گیاهی را یاد خواهید گرفت. در طول این مدت، می توانید به عنوان یک طراح  فضای سبز  بین 740 تا 900 یورو حقوق ناخالص ماهانه داشته باشید. این حقوق با توجه به سن شما درجه بندی می شود. کارآموزانی که به سن 18 سالگی رسیده اند حدود 60 یورو بیشتر در ماه دریافت می کنند. در سال دوم کارآموزی  فعالیت شما کامل میشود. شما انواع مختلف گیاهان را می شناسید و حتی می دانید چگونه یک طبقه را سنگ فرش کنید یا یک راه پله بسازید. حقوق ماهانه  شما به در این سال  بین 840 تا 1000 یورو پرداخت می شود. در سال سوم مبلغ بالاتری دریافت می کنید و می توانید مبلغی بین 930 تا 1100 یورو در ماه را انتظار داشته باشید. 


 حقوق ناخالص آوسبیلدونگ کشاورزی و طراحی فضای سبز در آلمان در سال 2022

شرایط دریافت ویزا برای آوسبیلدونگ باغبانی،کشاورزی : 

کشور آلمان به دلیل نیاز شدیدی که به جذب نیرو دارد، شرایط سخت‌گیرانه‌ای را برای دریافت ویزا آوسبیلدونگ در نظر نگرفته است و شما می توانید بعد از پذیرش دوره آوسبیلدونگ مورد نظر، به راحتی ویزای کاری دریافت کنید. مهمترین مدارکی که برای درخواست ویزا باید ارائه دهید، شامل موارد زیر است: 

 

  • گذرنامه با اعتبار حداقل شش ماه به همراه دوسری کپی از صفحات شناسنامه به همراه ترجمه رسمی آن.
  • عکس گذرنامه‌ای بایو متریک.
  • نامه تمکن مالی از بانک.
  • بیمه درمانی. 
  • انگیزه نامه  و رزومه مناسب.
  • گواهی سابقه کاری و یا شغلی در ایران
  • ترجمه رسمی مدارک دیپلم و یا پیش‌دانشگاهی
  • مدرک زبان آلمانی حداقل  B1
  • فرصت های شغلی :

پس از پایان دوره شما یک کشاورز آموزش‌دیده رسمی به‌حساب می‌آیید که برای تبدیل‌شدن به یک تکنسین باید آموزش ببینید. بعد از آن می‌توانید برای متخصص شدن، می توانید تحصیلات خود را  تا مدرک کارشناسی ارشد  در رشته‌های متفاوتی مثل کشاورزی در حوزه خاص، خدمات کشاورزی و عناوین تخصصی در دامپروری را ادامه دهید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

همه چیز درباره آوسبیلدونگ طراح فضای سبزو باغبانیLandschaftsgärtnerin همه چیز درباره آوسبیلدونگ طراح فضای سبزو باغبانیLandschaftsgärtnerin
میانگین امتیاز 5 /5 از 1 کاربر

نویسنده

تیم تحریریه raazgo

تیم تحریریه raazgo

سازمان مشاوره ای مهاجرتی راز با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در امور مهاجرت و با همکاری مجموعه‌ای از بهترین متخصصین مهاجرتی تشکیل شده است. این گروه با شبکه گسترده‌ای از مجموعه های مهاجرتی همکاری می‌کند و می‌تواند تمامی نیازهای شما را در زمینه مهاجرت برآورده کند. تمامی اعضای سازمان مهاجرتی راز اصول اخلاقی حرفه‌ای را با توجه به استانداردهای ‌این حرفه، به عنوان اصول اخلاقی خویش تلقی می‌کنند و رعایت آن را وظیفه همیشگی خود می‌دانند.

فرم درخواست مشاوره

نظرات (0)

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مشاوره رایگان